Nyt fra IBTA: Podcast om hjernetumor

15-03-2022
Hør podcast om hvordan musikken hjalp norske Christine Hals til følelsesmæssigt at klare tabet af hendes stedfar og finde håb i den mørkeste tid.

I IBTA's podcast-serie “A Brain Tumour and Me – a journey of inspiration, personal stories and hope” kan du møde fagfolk, der arbejder med neuro-onkologi, dem, der støtter patienter og deres familier og dem, der har fået at vide, at de har en hjernetumor. Du lærer om, hvordan hjernetumor påvirker alle disse mennesker, ofte på overraskende måder.

Fjerde episode af podcasten, som handler om, hvordan musikken hjalp norske Christine Hals til følelsesmæssigt at klare tabet af hendes stedfar og finde håb i den mørkeste tid, er netop udkommet.

Lyt til podcasten “A Brain Tumour and Me" (engelsk)