Læs IBTA's nyhedsbrev december 2021 med nytårshilsen til os alle

10-01-2022
Læs blandt andet annonceringen af HjernetumorForeningens 9 videofilm, som nu er tilgængelige internationalt med engelske undertekster.

I kan også læse om de nye engelske kvalitets standarder for diagnosticering, monitorering og håndtering af alle former for primære hjernetumorer eller hjernemetastaser hos voksne over 16 år. De er publiceret af The National Institute for Health and Care Excellence (NICE) i UK.

Læs IBTA's nyhedsbrev for december 2021 (engelsk)